Re: Jaki producent notebook'ow lepszy - Acer czy Asus?

Autor: Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 13:56:07 MET DST

Użytkownik ":: print FX" <nosuch@email.com> napisał w wiadomości
news:cj8rgg$po5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Juz powoli mi sie klaruje jaka powinien miec konfiguracje (patrz pytanie
> kilka postow wczesniej). Teraz mam dylemat jaki producent jest lepszy.
> Bawilem sie u znajomych Asus'ami i wygladaja bardzo przyzwoicie i z opisu
> znajomych sprawuja sie rowniez b. dobrze. Ale bylem przed chwila w sklepie
> notebookami i tam mi powiedzieli, ze Asusy to dziadostwo, skladaki, psuja
> sie itp. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile antyreklamy poniewaz oni akurat
> nie handluja Asusem...

Moim zdaniem to podobne firmy pod wzgledem jakosci Przewaga Asusa bedzie 2
lata gwarancji (Acer 1 rok) Sprawdz lepiej jakie porty oferuje jeden i
drugi, jaka grafika, waga ( zalezy co ma dla Ciebie znaczenie)
To bylo prywatnie:), teraz zawodowo powiedz jakie modele Cie interesuja to
Ci powiem jakie ceny moge Ci zaproponowac
Rafal