Jaki producent notebook'ow lepszy - Acer czy Asus?

Autor: :: print FX <nosuch_at_email.com>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 13:01:00 MET DST

Witam!

Juz powoli mi sie klaruje jaka powinien miec konfiguracje (patrz pytanie
kilka postow wczesniej). Teraz mam dylemat jaki producent jest lepszy.
Bawilem sie u znajomych Asus'ami i wygladaja bardzo przyzwoicie i z opisu
znajomych sprawuja sie rowniez b. dobrze. Ale bylem przed chwila w sklepie z
notebookami i tam mi powiedzieli, ze Asusy to dziadostwo, skladaki, psuja
sie itp. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile antyreklamy poniewaz oni akurat
nie handluja Asusem...

pozdrawiam

mateusz