Re: Jaki producent notebook'ow lepszy - Acer czy Asus?

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 20:36:18 MET DST

> Juz powoli mi sie klaruje jaka powinien miec konfiguracje (patrz pytanie
> kilka postow wczesniej). Teraz mam dylemat jaki producent jest lepszy.
> Bawilem sie u znajomych Asus'ami i wygladaja bardzo przyzwoicie i z opisu
> znajomych sprawuja sie rowniez b. dobrze. Ale bylem przed chwila w sklepie
> notebookami i tam mi powiedzieli, ze Asusy to dziadostwo, skladaki, psuja
> sie itp. Nie wiem ile w tym prawdy, a ile antyreklamy poniewaz oni akurat
> nie handluja Asusem...
Jesli Acer robi takie notebooki jak napedy CD-ROM to nie chcialbym go nawet
za darmo (chodzi mi o jakosc, niezawodnosc). Sprzedawca namowil mnie na taki
naped i wiekszego dziadostwa nie widzialem nigdy w zyciu.
Moje doswiadczenia z roznym sprzetem (nie tylko komputerowym) wskazuja zeby
nigdy nie kupowac tego co poleca sprzedawca.

Maciek