Re: HuntKey BS3000 - podsumowanie

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 12:53:38 MET DST

Andre wrote:
> ale jakie zdrowie???? bebenki mu popekaja jak bedzie przy tym spal??

nie bo ciezko przy tym wogole spac.... i tak juz za pozno :)

wstawilem Arctica i wycialem grila z tylu :) jest ciszej
ale dalej cos szumi..teraz slysze nawet brzeczenie monitora :>
to sie robi chore chyba :P noo prawdopodobnie niedlugo
zrobie duze otwory w obudowie zasilacza i wstawie metalowa
siatke :)

Aha podczas modyfikacji mialem kilka niespodzianek....
najpierw okazalo sie ze Arctik podlaczony do wyjscia
poprzedniego wentylatora nie startuje! (podwojna regulacja
obrotow) Wyjscie na plycie glownej mam juz zajete wiec
postanowilem dolutowac sie do plytki w zasilaczu :)
reka mi zadrzala i chyba zlutowalem sciezki od masy i 5V -
miernik pokazywal 0 ohm :( zasilacz nie startowal...
ogarnal mnie blady strach...ale troche sie pomeczylem i
juz wszystko dziala ok :] uff