Re: sprzęt do FPP w rozdzielczości 1280 x 1024 ?

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 00:28:33 MET DST

$M$ <piotr7112@poczta.onet.pl> napisał(a):

> No to musisz się poważnie zastanowić. Jeśli chodzi o strzelanki,
> to będziesz miał problem: smużenie związane z czasem
> reakcji matrycy LCD.

nalogowym graczem nie jestem, a mało wymagającym zdaje się smużenia przy
czasach matryc 16 i 12 (bo nad takim sprzętem się zastanawiam) poodbno aż tak
nie przeszkadza...

> Jeśli monitor ma być do szybkich gier,
> to pomyśl lepiej o zwykłym CRT (czyli kineskopowym).
> Poszukaj na googlach, to znajdziesz więcej,
> najlepiej jakieś recenzje konkretnego sprzętu.
> A jak będziesz kupował, to przed kupnem możesz
> spróbować jeszcze w sklepie chwilę pograć,
> to sam zobaczysz.
> Pozdr...
> $M$

CRT niestety raczej odpada z prozaicznej przyczyny braku miejsca :)) Po
przemebolowaniach mojego M mogę sobie pozwolić albo na nowy CRT 15``( z dużą
biedą....), co uważam za bezsens, albo LCD. No i tu się zaczyna problem, bo o
ile wiem, to obniżenie nominalnej rozdzielczości pogarsza jakość obrazu.
Swoją drogą - jakie karty muszą mieć ludzie, ktorzy chwalą granie na LCD w
FPP...To jednak prawda, że w Polsce ludziom żyje się coraz dostatniej :))

pzdr