Re: sprzęt do FPP w rozdzielczości 1280 x 1024 ?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 08:46:19 MET DST

Przemek Budzyński wrote:
> nalogowym graczem nie jestem, a mało wymagającym zdaje się smużenia
> przy czasach matryc 16 i 12 (bo nad takim sprzętem się zastanawiam)
> poodbno aż tak nie przeszkadza...

W ogóle nie przeszkadza, ba - jest na dobrą sprawę niezauważalne.

Pamiętaj, że zawsze możesz grać w rozdzielczości: natywna monitora / 2.
Wtedy również nie będzie interpolacji, a obraz będzie miał idealną jakość.
Przy tak niskiej rozdzielczości warto byłoby jedynie zaaplikować AA.

> No i tu się zaczyna problem, bo o ile wiem, to obniżenie nominalnej
> rozdzielczości pogarsza jakość obrazu.

Znacznie pogarsza, niestety.

k,