Re: sprzęt do FPP w rozdzielczości 1280 x 1024 ?

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 00:06:28 MET DST

> a co rozumiesz przez slajdy? Skokowe odtwarzanie czy mały format?

tzw. "pokaz slajdów", a nie mały obrazek - taki żargon ... ;-)

> A chodzi mi konkretnie o monitor LCD, bo noszę się z kupnem, a nie
chciałbym
> zmniejszać nominalnej rozdzielczości.

No to musisz się poważnie zastanowić. Jeśli chodzi o strzelanki,
to będziesz miał problem: smużenie związane z czasem
reakcji matrycy LCD. Jeśli monitor ma być do szybkich gier,
to pomyśl lepiej o zwykłym CRT (czyli kineskopowym).
Poszukaj na googlach, to znajdziesz więcej,
najlepiej jakieś recenzje konkretnego sprzętu.
A jak będziesz kupował, to przed kupnem możesz
spróbować jeszcze w sklepie chwilę pograć,
to sam zobaczysz.
Pozdr...
$M$