Re: Intel kontra AMD [OT]

Autor: kpawel <Adres_at_W.Stopce>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 16:25:21 MET DST

Dnia 9/24/2004 3:09 PM, Użytkownik Sander napisał:

> Podam przykład, chciałem popykać sobie w grę którą znam ze starych czasów
> Giana Sisters 0.83 - http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=17&pg=76
> i ta gra tak zapierdziela że pograć sobie nie można, więc odpaliłem program
> który mam z dawnych czasów, do obciążenia CPU, żeby tak zająć CPU żeby
> można
> było sobie pograć, no ale nic z tego, ten program zajął 100% CPU ale tylko
> jednego CPU, a gdy odpaliłem grę to WindowsXP przydzielił ją wolnemu niczym
> nie obciążonemu drugiemu CPU, no i gra dalej zapierdzielała.
> [...]

Mam podobnie. W XP/2000/NT w menedżerze zadań możesz ustawić dla każdego
procesu, którego procesora ma uzywać. Ustawiasz oba na ten sam procesor
i już jest lepiej. U mnie tak działa Locomotion i Descent ;)
A po drugie - możesz HT wyłączyć w BIOSie (tak teoretyzuję bo raz tylko
wyłączałem i nie pamietam jak to wtedy wszystko działało).

No i swoją drogą - to nie jest wada. Jak miałem P1.7 to wystarczyło że
jakiś proces się zawiesił (i tym samym zżerał 100% procesora) żeby
trzeba było resetować kompa (nie odpowiada myszka ani klawiatura). A
teraz zżera - ale tylko jedną część. Więc mozna spokojnie dany proces
ubić bez potrzeby restartu ;)

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >