Re: Intel kontra AMD [OT]

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 21:23:10 MET DST

"kpawel" <Adres@W.Stopce> w news:cj1alt$pfn$1@news.onet.pl napisał(a):

> Mam podobnie. W XP/2000/NT w menedżerze zadań możesz ustawić dla każdego
> procesu, którego procesora ma uzywać. Ustawiasz oba na ten sam procesor i
> już jest lepiej. U mnie tak działa Locomotion i Descent ;)

Wtedy kiedy testowałem tą grę, tego nie wiedziałem.

> A po drugie - możesz HT wyłączyć w BIOSie (tak teoretyzuję bo raz tylko
> wyłączałem i nie pamietam jak to wtedy wszystko działało).

No można, ale przez jakąś starą gierkę od razu wyłączać HT :)

> No i swoją drogą - to nie jest wada. Jak miałem P1.7 to wystarczyło że jakiś
> proces się zawiesił (i tym samym zżerał 100% procesora) żeby trzeba było
> resetować kompa (nie odpowiada myszka ani klawiatura). A teraz zżera - ale
> tylko jedną część. Więc mozna spokojnie dany proces ubić bez potrzeby
> restartu ;)

Ogólnie HT jest przydatne, nawet jeżeli aplikacje nie korzystają z HT.
Tylko czekać aż wejdą CPU dwurdzeniowe :)

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 ]