mul nie komputer - dlaczego ?

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 16:18:48 MET DST

Mamy w domu komputer do internetu o takiej konfiguracji:

plyta intel bi440zx
celeron 400
128mb sdram
hdd 2gb seagate
atx 300W

Problem moze jest NTG ale ... mam na nim zainstalowany Win2000, bo wg mnie
jest dosyc stabilny.
Ze wzgledu na internet jest tez norton internet security.

Troche mnie meczy ze komputer bardzo wolno sie otwiera i mieli dyskiem 10
minut.
Pamietam jak mialem kiedys takiego starego lupa to tak mnie to nie irytowalo
... problemy z moja pamiecia, bo przesiadlem sie na no nowy szybki czy tez
jest cos moglo by staruszkowi pomoc ???