Jak zainstalować monitor (Fujitsu-Siemens SCALEO C996F)

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 01:27:18 MET DST

Witam,

Na wstępie serdeczne przeprosiny, bo pytanie, z czego zdaję sobię sprawę
jest więcej niż lamerskie, a jego wynik łatwiejszy, niż by się mogło
wydawać, ale ja, pomimo wielu, usilnych prób nie znalazłem rozwiązania.
Korzystam z komputera z WindowsXP (HE ściślej). Mój monitor to
Fujitsu-Siemens SCALEO C996F. Jak do tej pory w Panelu Sterowania widnial
(nie chciało mi się szukać w sieci sterownika, a do monitora nie
otrzymałem - dziwne (?)) 'Monitor Plug & Play'
W dniu dzisiejszym ściągnałem jednak ze strony www.driveguide.com 2 pliki
(FSCC996F.inf) oraz (FSCC996F.icc) myśląć, że monior będzie lepiej
współpracował z odpowiednimi dlań sterownikami, aniżeli standardowe.
Niestety jednak po kliknięciu prawym klawiszem myszy na FSCC996F.inf oraz
daniu 'Zainstaluj' zmiany nie zostały wprowadzone i dalej jest 'standardowy
monitor'. Nie myśląc długo zrestartowałem kompa myśląc, ze to może pomoże,
ale... zima.
Próbowałem ściągnąć ten sterownik z innej lokalizacji, myśląc może, że ten
jest zwalony, ale nie mogę znaleść :| Dlatego też, jeśli wolno - mam
serdeczną prośbę o podanie (Google nie pomogło) gdzie mogę znaleść
prawidłowy ster. do tego monitora, bo na stronie (o dziwo !)
http://www.fujitsu-siemens.com.pl/ też daremnie szukać. Przepraszam za ten
list, niemniej jeśli ktoś mógłby okazać choć odrobinę pomocy - byłbym
dźwięczny, jeśli nie - zrozumiem i i tak mimo wszystko dziękuję.

Pozdrawiam
cOOba