Re: Jak zainstalować monitor (Fujitsu-Siemens SCALEO C996F)

Autor: pabloo <pabloo[no-spam>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 03:51:51 MET DST

> Dlatego też, jeśli wolno - mam
> serdeczną prośbę o podanie (Google nie pomogło) gdzie mogę znaleść
> prawidłowy ster. do tego monitora, bo na stronie (o dziwo !)
> http://www.fujitsu-siemens.com.pl/ też daremnie szukać.

Ależ jest właśnie tam... popatrzmy:
1) na górze bierzemy SERWIS|SUPPORT
2) po lewej jest menu, z niego wybieramy: Sterowniki
*teraz przenosi nas na angielskojęzyczną stronę*
3) w menu po lewej wybieramy: driver
4) dalej wybieramy: search product
5) wybieramy monitor/displays
6) wybieramy Monitor Cxxx (prawie na samym dole)
7) na liście wybieramy C996F
8) stawiamy fajke przy Monitor i wciskamy next
9) ściągamy sterownik

Dla ułatwienia podaję gotowy link:
http://download.fujitsu-siemens.com/treiber/drvupload.asp?DRV=27535&Info=Dow
nload