Re: Modele procesorów w/g Windows

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:58:56 MET DST

Użytkownik "Bernard" napisał:

> Zestawienie modeli i oznaczeń, którego potrzebujesz jest publikowane przez
> Intela w dokumencie pt. "specification update" dla danego typu procesora,
> który można znaleźć na developer.intel.com.

Długo szukałem/kopałem...niestety, wyjaśnienia Intela w tej kwestii są
totalnie "mgliste"
Nie znalazłem tabeli a w szczegółowych specyfikacjach modeli, nie ma
odpowiedzi who is who...
tzn (przykład) porcesor PII 266 MHz 80522PX266512EC SL2HE nie posiada opisu
tak jak w Windows,
lecz oznaczenia "Intelowskie", (90 stron w *.pdf) i efekt (dla mnie) żaden.
...natomiast można znaleźć (jednak) w googlach na różnych stronach opisy
np: http://users.erols.com/chare/remark.htm
lub wspomniany : http://www.tddejong.nl/onderdelen/sl2he.html
Dziękuję za zainteresowanie tematem...bo to już generalnie historia, a nie
procesor :D.

--
Michael_______