Re: skladak na grafike

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:56:58 MET DST

Piotr Karwowski wrote:

> 2mb to rochę mało

Nie przesadzajmy, do tak budzetowego sprzetu nie bedziemy wkladac mega
wypasionego dysku. Maxtor jest szybki, u spisuje sie bardzo dobrze, jako
ciekawostke moge podac fakt, ze udalo mi sie zejsc ze startem WinXP
ponizej 12 sekund, razem z antywirusem, alcoholem, stylexp i czymstam
jeszcze :) A jest to wlasnie wersja z 2MB cache, tyle ze pojemnosc wieksza.

> Raczej nie, bo do szopa trzeba min 512 ramu, chyba, że chcesz tylko
> korekcję czerwonych oczu w nim robić.

Jasne ze tak, to sobie dokupi jak dozbiera jeszcze jedna stowke.

> o dobrej karcie graficznej, (9200se odpada), do samej grafy polecam
> najtańszego matroxa z allegro za 20 zł (to nie żart), ale wtedy gry
> odpadają.

Podalem plyte ze zintegrowana grafa, ale jesli faktycznie ma ochote na
zabawe z allegro to bedzie tez dobre rozwiazanie.

--