Re: Modele procesorów w/g Windows

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 09:31:43 MET DST

"MichaelData" <spam@ognik.com> wrote in message
news:civdl5$ep2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Długo szukałem/kopałem...niestety, wyjaśnienia Intela w tej kwestii są
> totalnie "mgliste"
> Nie znalazłem tabeli a w szczegółowych specyfikacjach modeli, nie ma
> odpowiedzi who is who...
> tzn (przykład) porcesor PII 266 MHz 80522PX266512EC SL2HE nie posiada
> opisu
> tak jak w Windows,

Ależ posiada. W tabelce z przodu dokumentu znajdziesz jakim wartościom
Family, Model i Mask odpowiada oznaczenie SL2HE (bo to o ten właśnie kawałek
oznaczenia chodzi). Mając pod ręką tabelkę patrzysz na 5 znaków na obudowie
procesora i wiesz wszystko.

A jeszcze wcześniej jest tabelka dozwolonych kombinacji w systemach
dwuprocesorowych.