Re: 2 dyski, zamiana tasm, reinstalka - nie dzialaja [dluzsze]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:56:42 MET DST

Użytkownik "[Procek]" <procesorabc@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:civ90c$ppp$1@news.onet.pl
> Witam, chciałbym siępodzielić moim problemem:
>
> Posiadam 2 dyski twarde i CD-RW (moje nazewnictwo przypadkowe,
> partycji mam więcej :) zworki mam dobrze ustawione.
> A - 20 gb Seagate (starszy), primary slave
> B - 40 gb Caviar, secondary master
> E - LG cd-rw, primary master (dziwnie, ale działa :)
>
> System Win XP Pro na A, mocno pofragmentowany - postanowilem wiec
> przeinstalowac na B bo Caviar szybszy i cichszy.
> Odłączyłem z taśmy dysk A. Boot cd-instalka XP, zainstalowałem, ale
> dało się tylko w zaznaczonej konfiguracji. Jeśli B ustawiłem jako
> [...]

Strzelam: uruchom MBRWork http://www.terabyteunlimited.com i sprawdź,
czy pierwsza partycja na dysku B w polu Active ma numerek 80 (może mieć
0, 81 bądź 82).

Druga porada: przepinając dysk na primary master zmieniasz ścieżkę
dostępową do partycji z systemem - musisz tę zmianę wprowadzić do
Boot.ini. Najlepiej przyjrzyj się, jaka jest ta ścieżka w pliku Boot.ini
ze starego systemu, i wkopiuj ją do pliku z nowego systemu. Na wcześniej
wspomnianej stronie leży fajny programik do edycji Boot.ini spod DOS-a,
także na partycji NTFS, pod nazwą EditBINI.

A w ogóle to jest NTG czystej wody. Zmień grupę.
FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt.

/odpowiadając zmień px na pl/