Re: Intel kontra AMD

Autor: przemo77 <przemo_at_emiasto.com.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 22:49:59 MET DST

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
> A ta 64-bitowość to co?! Pies?!

ktora w normalnym uzytkowaniu przydaje sie tak samo jak HT w Intelu - czyli
wcale

A odpowiedz jest jakze prosta - masz kase bierz Intela, nie masz bierz AMD

PS: ja zawsze bylem za AMD, ale od kiedy AMD zaczelo oszukiwac klientow
fikcyjnymi czestotlowosciami, przesiadlem sie na Intela i nie zaluje. Nie
lubie jak ktos reklamuje procka jako np: 2800+, a w rzeczywistosci ma 2200 -
dla mnie to oszustwo jakkolwiek by tego nie nazwali