Re: Intel kontra AMD

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 23:01:19 MET DST

przemo77 wrote:

> ktora w normalnym uzytkowaniu przydaje sie tak samo jak HT w Intelu -
> czyli wcale

Spojrz na wyniki (link podalem poprzednio) - widac, ze sama architekura
prockow 64bitowych jest mocno poprawiona w stosunku do 32bitowych prockow,
a niech tylko wejdzie na rynek 64bitowy WinXP.

> A odpowiedz jest jakze prosta - masz kase bierz Intela, nie masz bierz
> AMD

Hehe to powiedzonko sprawdza sie tylko w przypadku Athlon XP (czy teraz
Sempron). Socket 754 nie jest bardzo tani, ze o 939 nie wspominajac.

> PS: ja zawsze bylem za AMD, ale od kiedy AMD zaczelo oszukiwac klientow
> fikcyjnymi czestotlowosciami, przesiadlem sie na Intela i nie zaluje.

Nie ma wiekszego znaczenia taktowanie (ba, nizsze jest lepsze), bierz pod
uwage wydajnosc.

> Nie lubie jak ktos reklamuje procka jako np: 2800+, a w rzeczywistosci
> ma 2200 - dla mnie to oszustwo jakkolwiek by tego nie nazwali

Marketing wyszedl naprzeciw laikom.

--