Re: Intel kontra AMD

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 21:51:08 MET DST

: PS: ja zawsze bylem za AMD, ale od kiedy AMD zaczelo oszukiwac
: klientow fikcyjnymi czestotlowosciami, przesiadlem sie na Intela i
: nie zaluje. Nie lubie jak ktos reklamuje procka jako np: 2800+, a w
: rzeczywistosci ma 2200 - dla mnie to oszustwo jakkolwiek by tego nie
: nazwali

Poczekaj... niedlugo intel (czy juz moze) tez wprowadzi takie nazewnictwo...
bo szczerze mowiac przejechal sie troche na pogoni za megahercami o czym
dobitnie przypomnial mu AMD.