AMD w laptopie???

Autor: Leszek SULEK <ls20788_at_sgh.waw.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 19:14:06 MET DST

Witam

Moja dziewczyna chce sobie kupic laptopa podczas pobytu w
stanach, w sieci upatrzylem calkiem tani model Compaq szczegoly
na dole, problem polega na tym, ze ten laptop uzywa procesora
AMD, a dzis pytajac o sprawe w jednym z serwisow w Warszawie
uslyszalem zeby nie kupowac laptopa opartego o procesor AMD gdyz
strasznie sie grzeja, w skrajnych przypadkach moga spowodowac
nawet pozar... Z jednej strony nie mam powodow zeby nie wierzyc,
z drugiej, z checia poznalbym wiecej opinii. Czy ktos ma moze
lapa z procesorem AMD? Czy ww wymieniony problem nie jest mu
obcy? Sam nie wiem bo do tej pory spotykalem sie tylko z
laptopami z procesorami Intela... Ponizej specyfikacja ww modelu.
Z gory dzieki za pomoc, mile widziane takze ogolne komentarze na
temat wyboru Laptopa (np opinie na temat firm...

Compaq Presario R3240US
Processor type - Athlon 64 3200+ (2GHz)
Level 2 cache - 1MB
RAM - 512MB 333MHz DDR SDRAM
Hard drive size - 60
Screen - 15.4 (1280 x 800) WXGA High-Definition. widescreen
Video memory - 64MB DDR (dedicated)
Graphics type - Nvidia. GeForce4 440 Go
DVD+RW/CD-RW
Wi-Fi, Fire Wire, 3xUSB 2.0