Re: AMD w laptopie???

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 14:21:49 MET DST

Leszek SULEK wrote:

> Witam
>
> Moja dziewczyna chce sobie kupic laptopa podczas pobytu w stanach, w
> sieci upatrzylem calkiem tani model Compaq szczegoly na dole, problem
> polega na tym, ze ten laptop uzywa procesora AMD, a dzis pytajac o
> sprawe w jednym z serwisow w Warszawie uslyszalem zeby nie kupowac
> laptopa opartego o procesor AMD gdyz strasznie sie grzeja, w skrajnych
> przypadkach moga spowodowac nawet pozar... Z jednej strony nie mam
> powodow zeby nie wierzyc, z drugiej, z checia poznalbym wiecej opinii.
> [...]

Ktos ma, np ja mam. Presario 2104US. Athlon XP-2800+.
Chodzi jak ta lala, nie sprawia zadnych problemow. A co do pozarow - jak
ktos ma pecha to sobie reke przy podcieraniu d..y zlamie :-)

Polecam, wydajna maszyna za male pieniadze (ja za swojego zaplacilem
700USD, wiec smieszne pieniadze przy obecnym kursie)

WL