Re: AMD w laptopie???

Autor: Darek Grabowski <darekgr1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 10:33:29 MET DST

> uslyszalem zeby nie kupowac laptopa opartego o procesor AMD gdyz
> strasznie sie grzeja, w skrajnych przypadkach moga spowodowac

Ja niecaly miesiac temu przywiozlem sobie wlasnie z USA Compaq Presario 2100
(2108US) na Athlonie 2800+, kolega w tym samym czasie kupil sobie HP (chyba
zv5000, ale nie jestem pewien) na Pentium 4 3.0 i przy porownaniu wychodzi
ze moj Athlon zdecydowanie mniej sie grzeje (mowie tu o "pomiarach" przez
dotkniecie reka obudowy). A juz zdecydowanie jest ciszej bo wentylator
zadziej sie wlacza, a jak juz to na wolniejszych obrotach.

> Z gory dzieki za pomoc, mile widziane takze ogolne komentarze na
> temat wyboru Laptopa (np opinie na temat firm...

A jak chcesz dobrze wybrac laptopa to polecam http://www.exactchoice.com
Ja znalazlem to dopiero po zakupie, i okazalo sie ze troszke przeplacilem
(na szczescie nie wiele).

Pozdrawiam.