Re: Canon i350 i wymiana/czyszczenie głowicy

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:58:16 MET DST

Dnia 2004-09-20 20:00, Użytkownik Dariusz napisał:

> Dlaczego tak pesymistycznie? Jeżeli drukarka nie sygnalizuje uszkodzenia
> głowicy to akurat w Canonach czyści się je b. łatwo gorącą wodą ( wielokrotnie
> opisywano te sposoby na grupie ), a przecież drukuje - zatkane są tylko
> niektóre dysze.

jak 'niektore' dysze sa przytkane, to drukarka prawidlowo nie drukuje...
  awarie drukarka zglosi jak obwod elektryczny ulegnie uszkodzeniu, a
nie zatkaja sie dysze...

> Teoretycznie drukowanie na czarno drukarka wykonuje gdy brak jest czarnego
> tuszu, miesza wtedy trzy kolory ( opcja raczej mało ekonomiczna ). Drukuje w
> paski bo tylko niektóre dysze są zaschnięte, ale świadczy to o sprawności
> głowicy. Co do ceny z tego co się orientuję to taniej było by Ci kupić nową
> drukarkę ( taki polski absurd ), a może nawet dwie :)

i kto tu jest pesymista??? jak napisalem... glowica jest sprzedawana w
komplecie z tuszami co czesciowo rekompensuje wysoka cene glowicy...
jedynie trzeba sie udac lub zamowic glowice u autoryzowanego sprzedawcy
canona, bo bedzie wiedzial co sprowadzic... albo Allegro...
ja na 100% jestem pewien ze przykladowo glowica (z pelnymi zasobnikami)
do i560 kosztuje 300zl, a kompletna drukarka to wydatek od 500 do 700zl...