Re: Dysk do 300zł

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:58:54 MET DST

On Mon, 20 Sep 2004 19:55:15 +0200, Tomasz 'motto' Motyliński <motto77@wp.pl>
wrote:
> Witam.
> Mam do wydania 300zł, pomyślałem sobie, że kupię sobie nowy dysk
> (dodatkowy). Szczerze jednak mówiąc po przejrzeniu cenników nie wiem co mam
> kupić, czy większy a z mniejszym cache, czy mniejszy a z większym cache. :(
> A wy co byście poradzili?

WD 80GB 8MB cache, jakbym mial tyle kasy do wydania co Ty. Jakby bylo troche
więcej to bym wzial taki tylko ze 120GB(jakies 60PLN wiecej).

Ps. Linux jest dla leniwych.... mysle ze tam by sie " ;) " przydało wstawic.
Na tej stronce w sygnaturce to by sie przydalo kodowanie poprawne ustawic
bo az mnie oczy zabolaly takie krzaki wyskoczyly jak ja wlaczylem ;)

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx
EKG: 1070694		FreeBSD User