Re: Canon i350 i wymiana/czyszczenie g³owicy

Autor: Dariusz <darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 21:43:25 MET DST

rosi <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> napisa³(a):

> Dnia 2004-09-20 20:00, U¿ytkownik Dariusz napisa³:

> jak 'niektore' dysze sa przytkane, to drukarka prawidlowo nie drukuje...
> awarie drukarka zglosi jak obwod elektryczny ulegnie uszkodzeniu, a
> nie zatkaja sie dysze...

   Je¿eli dobrze zrozumia³em to Kamil zastanawia siê nad wymian± g³owicy, a ja
uwa¿am ¿e martwi siê niepotrzebnie bo g³owicê ma elektrycznie sprawn±, gdy¿
jej uszkodzenie i konieczno¶æ wymiany drukarka wyra¼nie sygnalizuje ( mam w
tej sprawie osobiste do¶wiadczenia ).

> i kto tu jest pesymista??? jak napisalem... glowica jest sprzedawana w
> komplecie z tuszami co czesciowo rekompensuje wysoka cene glowicy...
> jedynie trzeba sie udac lub zamowic glowice u autoryzowanego sprzedawcy
> canona, bo bedzie wiedzial co sprowadzic... albo Allegro...
> ja na 100% jestem pewien ze przykladowo glowica (z pelnymi zasobnikami)
> do i560 kosztuje 300zl, a kompletna drukarka to wydatek od 500 do 700zl...
  Napisa³e¶ "odpowiedz brzmi: NIE... przykro mi, ale raczej bedziesz musial
sie pofatygowac do sklepu i kupic kompletna glowice..." to ja twierdzê ¿e do
sklepu nie trzeba bêdzie siê fatygowaæ i tu jestem raczej optymist±. Co do cen
( g³owica jest traktowana jako czê¶æ serwisowa ) to tu cena jest spraw±
miejsca gdzie siê kupuje, z ¿ycia : g³owica do Canona S400 ( cena zakupu
450-500 z³ ) kosztuje w sklepie ok. 270 z³, ja nieca³y rok temu kupi³em tak±
za 220, a trzy miesi±ce temu widzia³em je w slepie za 179 ( z komletem tuszy
warto¶ci wg cen sklepowych ok. 200!) niestety ju¿ ich nie ma :(. Widzia³em te¿
w sieci g³owicê do Canona serii 3xx ( nie pamiêtam ju¿ dok³adnie ) za ok. 700
przy cenie drukarki rzêdu 350, na zachodnioeuropejskich stronach kosztowa³y 90
euro - st±d uwaga o paradoksach cenowych ( ostatnio cen nie sprawdza³em ).
  Pzdr
  Dariusz

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/