Re: Canon i350 i wymiana/czyszczenie głowicy

Autor: Dariusz <darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 20:00:34 MET DST

> odpowiedz brzmi: NIE... przykro mi, ale raczej bedziesz musial sie
> pofatygowac do sklepu i kupic kompletna glowice... minus to cena -
> pewnie ok. 150zl+, a plus to dwa oryginalne tusze w komplecie...
    Dlaczego tak pesymistycznie? Jeżeli drukarka nie sygnalizuje uszkodzenia
głowicy to akurat w Canonach czyści się je b. łatwo gorącą wodą ( wielokrotnie
opisywano te sposoby na grupie ), a przecież drukuje - zatkane są tylko
niektóre dysze.
   Teoretycznie drukowanie na czarno drukarka wykonuje gdy brak jest czarnego
tuszu, miesza wtedy trzy kolory ( opcja raczej mało ekonomiczna ). Drukuje w
paski bo tylko niektóre dysze są zaschnięte, ale świadczy to o sprawności
głowicy. Co do ceny z tego co się orientuję to taniej było by Ci kupić nową
drukarkę ( taki polski absurd ), a może nawet dwie :)
  Pzdr
  Dariusz