Re: Virus doskonały - pomocy

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 17:36:49 MET DST

Osoba podpisana jako Paweł Tomaszewski <pavel84@.invalid.pl> w artykule
<news:tin2jhclqpls.19b7zynm56pz2$.dlg@40tude.net> pisze:

> Opera - www.opera.com
> Fire Fox - www.mozilla.org
>
> Te dwa programy poradzą sobie bez problemu.

To jest proste, błędne rozwiązanie problemu. Instalacja innych
przeglądarek nie usunie dziur istniejących w systemie. Mało tego, każdy
nieskonfigurowany program niesie ryzyko nowych zagrożeń.

> Internet Exploiter jest
> dziurawy jak ser szwajcarski poza tym nie trawi większości nowych
> standardów.

Przekręcając nazwy zniechęcasz do korzystania z proponowanych przez siebie
porad. Poza tym, jak już wcześniej zauważyłem, problem nie tkwi w używaniu
Internet Explorera jako przeglądarki www.

> Jeśli jednak jesteś nieuleczalnym IExtremistą to odwiedź stronę:
> http://evil.pl/pip/faq.html

Z całą pewnością strona, na którą wskazujesz, nie ma znaczenia, które jej
tu przypisujesz.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)