Re: Virus doskonały - pomocy

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 10:53:33 MET DST

DarkDaro wrote:

> Mam jakiegoś robaka, który ustawia mi stronę startową na about:blank i są
> tam linki do jakiś stron a co jakiś czas wyskakują reklamy softu spyware
> removal. Koszmar - żadnym antywirusem nie mogę tego usunąć. Usuwam
> zainfekowane klucze z rejestru a on tworzy nowe. Nie mogę się tego gówna
> pozybyć - pomóżcie. Nie będę robił reinstalacji przez głupi spyware. Pracuję
> na XP Pro

Opera - www.opera.com
Fire Fox - www.mozilla.org

Te dwa programy poradzą sobie bez problemu. Internet Exploiter jest
dziurawy jak ser szwajcarski poza tym nie trawi większości nowych
standardów.

Jeśli jednak jesteś nieuleczalnym IExtremistą to odwiedź stronę:
http://evil.pl/pip/faq.html

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *