Re: HDD Regenerator rzadzi!!!

Autor: Pollux <tralala_at_bumcykcyk.com>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 17:44:45 MET DST

Użytkownik "lew" <lew666@op.pl
> napisał w wiadomości news:cimmar$egd$1@news.onet.pl...

(..)
> chlodzenia - 24 stopnie przy Barracudzie to naprawde rezultat,
> szczegolnie ze jak widze po najgorszej zanotowanej wartosci twoj model
> takze lubi sie grzac..

Ja go po prostu chłodzę uczciwie - kieszeń metalowa serwerowa
właściwie nie kieszeń tylko takie coś serwerowe niewyjmowalne
a la mega-radiator
odbiór ciepła znakomity, na wszelki słuczaj dowaliłem mały wentylator
włączam czasem dla jaj ale jest niepoptrzebny

ten dysk grzałem celowo w pseudokieszeni plastikowej
pozamykanej szczelnie, chciałem aby padł skutecznie lub wykazał
jakieś błędy - nic z tego

BTW temp. procka 2,8 prescott w biosie po ciężkiej pracy
mam jakieś 42-44 st. Wentyl niesłyszalny, porządny radiator
na sreberko łączony z procesorkiem

Podstawa dobrej roboty przecie

Pollux