Re: Virus doskonały - pomocy

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 01:08:21 MET DST

Andrzej P. Wozniak wrote:

> To jest proste, błędne rozwiązanie problemu. Instalacja innych
> przeglądarek nie usunie dziur istniejących w systemie. Mało tego, każdy
> nieskonfigurowany program niesie ryzyko nowych zagrożeń.

Dziur nie usunie ale podniesie troszkę bezpieczeństwo podczas surfowania.
Poza tym Opera i FF są całkiem dobrze skonfigurowane. W Operze wystarczy
ustawić blokowanie popupów a w FF dossać z sieci obsługę gestów myszy.

> Przekręcając nazwy zniechęcasz do korzystania z proponowanych przez siebie
> porad. Poza tym, jak już wcześniej zauważyłem, problem nie tkwi w używaniu
> Internet Explorera jako przeglądarki www.

Jak to nie? Przecież autor wątku wyraźnie napisał "Mam jakiegoś robaka,
który ustawia mi stronę startową na about:blank i są tam linki do jakiś
stron a co jakiś czas wyskakują reklamy softu spyware removal.".
Używam IE tylko do windows update i do stron których webmasterzy
najwyraźniej nie mają pojęcia o innych przeglądarkach oraz standardach...

> Z całą pewnością strona, na którą wskazujesz, nie ma znaczenia, które jej
> tu przypisujesz.

Dlaczego? Na samym początku są polecone programy do usuwania spywareu.
Poza tym fajna strona, można się z niej co nieco dowiedzieć o najczęściej
spotykanych problemach.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *