Re: hercules 3d prophet 2 gts 64 mb ddr

Autor: wipe <wipe_at_pai.net.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 00:20:52 MET DST

Paweł Cern napisał(a):
> [...]
Musze dodac ze pod linuxem na sterownikach nvidii wszystko gra, te
artefakty widac praktycznie tylko w windowsie i to nie wszedzie
!Zauwazylem ze jak otwieram jakies zdjecie gdzie jest duzo jednego z
kolorow to wlasnie sporadycznie pojawiaja sie male pixele(bardzo
sporadycznie) innego koloru.Nie widac tego w biosie ani podczas startu
systemu.