Re: Problem z dyskiem

Autor: Sebastian <starfire_at_poczta.fm>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 00:17:43 MET DST

Użytkownik "BSpider" <peterbls_IhateSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ciksre$h1q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Polecam MHDD wersja 2.9. O ile dobrze pamiętam to poleceniam nhpa można
> usunąć zadeklarowany wcześniej "Host Protected Area".
> http://mhddsoftware.com/products.shtml

co do zworek to jesio raz powtarzam nie jest oto tego wina gdyz zworek
poprostu nie ma - wtedy lazi jako slave wiec ryzyka pomylki wogole nie ma
;-)

hmmm a co to ten host procedet area? ja nic takiego nie wlaczalem...

Generalnei nie wiem jak to sie zrypalo... jakos tak ze nie mogem do dwoch
katalogow wejsc ani utowrzyc nic nowego wiec probowalem scandiskiem ale sie
wywalal wiec przezycilem te dane ktore moglem na inny dysk usunalem partycje
i zalozylem nowe patrze a tu 20gb mi brakuje...