Re: [wawa] Potrzebny oemowy wiatrak na 9800 pro (VGA Sillencera oddam za darmo! ; -)

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 00:25:31 MET DST

"Marek 'marcus075' Karweta" <rot13_xnejrgn@vagrevn.cy> wrote:

> www.ntg.prv.pl.

Potrzebuje pomocy w sparawi sprzętu. Jak najbardziej TG ;-)

> Możesz pogrzebać na komputernik.pl, proline.pl,
> cooling.pl, allegro.pl i poszukać czegoś lepszego, to nie boli...;-)

Wyobraź sobie że grzebałem. Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem, to
wiedział byś, że potrzeby mi jest ORYGINALNY oemowy radiator+wiatrak.
Takiego się w tych sklepach nie kupi. A lepszy juz mam ;-)

Widzę że niestety chętnych brak.. :(

Dla mnie to bardzo ważne.. więc nawet mogę zamienić ten
badziewiasty radiatorek na nowego Zalman ZM80 - czy kto co
tam chce ;-) Na pewnio się dogadamy.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz