Re: hercules 3d prophet 2 gts 64 mb ddr

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:19:29 MET DST

> Cześć mam problem z tą kartą, a mianowicie od czasu do czasu w windowsie
> widze artefakty w postaci pojedynczych pixeli zazwyczaj koloru zielonego
> karta jest nie podkrecona mam mocne chlodzenie(radiatory na pamieciach).
> W linuxie nic takiego nie zauwazylem, probowalem zmiane
> biosu,sterownikow,taktowania itd.
> Nic nie pomaga.

Przeżyła już swoje. W najlepszym przypadku pojawiają się zimne luty. Spróbuj
dostarczyć ją do jakiegoś serwisu który przelutuje układy gorącym powietrzem
(nie komputerowego bo oni się nie znają, ale RTV). Winę mogą też ponosić
wyschnięte kondensatory elektrolityczne (w serwisie RTV też mogą je
zmierzyć).

W najgorszym przypadku walnięty jest jakiś scalak.