Re: co lepsze?

Autor: Marek <spam_at_wkosmos.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 21:03:51 MET DST

Użytkownik "robi" <robi1973@wytnijto.toya.net.pl> napisał w wiadomości
news:ciibqd$2bh0$1@node3.news.atman.pl...

>[ciach] Smużenie owszem widać
> zwłaszcza jak przeglądasz strony na których szybko przemieszczają się
> napisy, w grach nie zauważyłem w filmach też nie.
> Wadą jest niewątpliwie zbyt ciemny obraz w grach,ale w większości(jak nie
> wszystkich gierkach) możesz sobie wyregulować to gammą.
> W moim przypadku brakuję mi jeszcze regulacji wysokości matrycy (możesz
> regulować tylko kąt),ponieważ monitor stoi dosyć wysoko na biurku.

uuuuu...smużenie i ciemny obraz? Kupiłem na Allegro monitor Magic150BT
niemieckiej firmy Wortman
z czasem 25ms i kontrastem 500:1 za 850zł. Gość miał dwa, podobno z
likwidacji firmy (ciekawe w jaki sposób nastąpiła likwidacja :). W sklepie
taki jest za 1600zeta, może teraz trochę taniej.
Smużenie identycznie tylko na napisach (minimalne), w filmach i grach nie
widać. Dla odmiany jasność ekranu kiedy jest ciemno w pokoju jest nawet
trochę za duża a po zmniejszeniu kolor biały robi się lekko szary. Przy
normalnym świetle, a nawet przy oknie w południe jest super.
Ogólnie szukam czegoś co nie będzie smużyć. Muszę obejrzeć w takim razie
tego Philipsa w jakimś sklepie.
Może te <16ms to nie ściema.

Marek