Re: pendrive + NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 20:54:43 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Maśluch" <prawdziwy@adres.w.sygnaturce> napisał w
wiadomości news:ci63jb$bg$1@atlantis.news.tpi.pl

> Niestety przy próbie formatu wywala się aplikacja:
>
> Wystąpił problem z aplikacją SwissKnife i zostanie ona zamknięta.
> Przepraszamy za kłopoty.
>
> Testowałem na dwóch kompach - jest to samo.

Widocznie twój USB Pen tego nie potrafi :-(. Spróbuj jeszcze polecenia
format z wiersza poleceń. Poszukaj też oprogramowania na stronie PQI
(wspominają o "USB Flash Disk Manager", albo u innych producentów. Ja
znalazłem np. to: http://tinylink.com/?L3w713uSRC. Jak wynika z FAQ na
stronie Imation - ten programik pozwala na formatowanie w NTFS.

BTW jeśli już uda ci się ta sztuka, to polecam stronkę "Tips for USB pen
drives" http://www.uwe-sieber.de/usbstick_e.html, gdzie jest trochę
przydatnych informacji na temat NTFS i wymiennych pen-ów.

/odpowiadając zmień px na pl/