Re: co lepsze?

Autor: robi <robi1973_at_wytnijto.toya.net.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 00:10:44 MET DST

> Philips 15' 150S5F czy Samsung 15'' 152v
> cena ta sama,
> Kontrast:
> Samsung 330:1 , Philips 400:1
> Czas reakcji
> Samsung 25ms, Philips <16ms
> Z parametrów oczywiście Philips ale może ktoś używa i może coś napisać?
 Marek

Od 4 m-cy użytkuję Samsunga o którym piszesz,trudno mi porównywać z
Philipsem bo nie miałem z nim kontaktu, mało tego nie miałem kontaktu z
żadnym LCD, a przesiadłem się z 4 letniego, 15" CRT.
Dla mnie rewelka, żadnych martwych pikseli, obraz żyleta, oczka nie bolą
mimo iż przy kompie siedzę średnio 8 godzin dziennie.Smużenie owszem widać
zwłaszcza jak przeglądasz strony na których szybko przemieszczają się
napisy, w grach nie zauważyłem w filmach też nie.
Wadą jest niewątpliwie zbyt ciemny obraz w grach,ale w większości(jak nie
wszystkich gierkach) możesz sobie wyregulować to gammą.
W moim przypadku brakuję mi jeszcze regulacji wysokości matrycy (możesz
regulować tylko kąt),ponieważ monitor stoi dosyć wysoko na biurku.
No i Samsung ma 3 lata gwarancji(nie wiem jak Philips),
ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam ten monitorek zwłaszcza,że
obecnie jest to jeden z tańszych paneli.
pozdawiam
Robi.