Re: co lepsze?

Autor: despera+ <USUNcl0_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 05:09:17 MET DST

Marek napisał(a):

> Czas reakcji
> Samsung 25ms, Philips <16ms

http://www.oc-serwis.pl/?page=articles&id=139 polecam zapoznać się z tym
artykułem.

Szukając ostatnio monitora dla siebie, poszedłem do MediaMarkt gdzie na
całą ścianę stoi półka z panelami. Oceniałem jakość obrazu,
funkcjonalność, obsługa (menu, funkcje), ergonomia (wystające kable z
tyłu, głębokość, możliwość fizycznego obracania ekranem) - moje typy
były takie - 1. Nec/Eizo/MAG 2. LG 3. Samsung.

O monitory pytał bym na pl.comp.grafika, z tym, że najlepiej zadać
pytanie zaczynając od - jestem grafikiem, stoję przed wyborem monitora
LCD... aby nie być posądzonym o NTG.

--
Pozdrawiam,
Paweł Starzyński