Re: Otwieranie laptopa

Autor: Bruno Ramone <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 11:30:29 MET DST

> Najgłupsza z terorii jaką dzisiaj przeczytałem.

hurra! jestem dziś najlepszy !

> A po co płacić komuś, jeśli można samemu? Biegasz z każdą pierdułką
> do serwisu?

to jeste włąsnie podejście w naszym kraju. Po co płacić drugiemu. A
zastanawiałeś się, że serwis to inwestycja w szkolenie, setki godzin
nauki, prób, testów, ogólnie duża wiedza i doświadzenie. Że serwis to
gwarancja jakości i odpowiedzialność?
W cywilizowanych krajach szewca naprawia buty, krawiec szje lub robi
poprawki a serwis komputerowy naprawia i ulepsza komputery. I to jest
normalne. W pol;sce kazdy wie wszytsko najlepiej i umie sam wszytsko
zrobić !!! Jetsesmy po prostu najbardziej uniwersalnym i hjajmądrzejszym
narodem na świecie. Tylko dlaczego inne narody wodzą nas za noc i to my
jesteśmy trzecim światem a nie oni ?
Jak zrobisz coś sam i schranisz, to polecisz do serwisu i będziesz udawał
niemca, że niby "samo się zepsuło" - to też polska mentalność.

> Faktycznie, trafiłeś z tym porównaniem jak kulą w płot. Dobrze
> wiedzieć, że teraz paliwo tankuje się w serwisie. Zdradzisz mi
> tylko tajemnicę: ile płacisz serwisantom za zatankowanie samochodu?
> Może znalazłby się ktoś, kto tankowałby ci ten samochód taniej :-D

zagalopowałeś się w swoim sarkaźmie, Tracissz wątek i porównania,
wypaczasz, przeinaczasz, mataczysz. Objaw braku argumentów. Czytaj moją
wyższą wypowiedź, tam masz po czesci odpowiedź na swój "bełkot" :-D
Bez urazy, dyskutujemy sobie :)

BR