Re: Otwieranie laptopa

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 12:32:23 MET DST

*Bruno Ramone* napisał:

> Po co płacić drugiemu. A zastanawiałeś się, że serwis to
> inwestycja w szkolenie, setki godzin nauki, prób, testów,
> ogólnie duża wiedza i doświadzenie.

Hehe, a zastanawiałeś się, że część osób z tej grupy to właśnie
tacy wyszkoleni ludzie? Po co mają biegać do serwisu, jeśli to
oni sami są tymi serwisantami? Poza tym istnieje duże grono osób,
które mimo iż super specami jeszcze nie są, to większość rzeczy
potrafią zrobić samodzielnie. I wcale nie znaczy, że w serwisie
ktokolwiek zrobi to od nich lepiej.

> Że serwis to gwarancja jakości i odpowiedzialność?

Jesteś teraz w Polsce? Bo odnoszę wrażenie, że o jakichś innych
realiach piszesz ;)

> Czytaj moją wyższą wypowiedź, tam masz po czesci odpowiedź
> na swój "bełkot" :-D

Przeczytałem. IMHO wszystko traktujesz ogólnikowo i zbytnio
odnosisz do swoich umiejętności. Są ludzie, którym nie potrzeba
żadnego serwisu.

> Bez urazy, dyskutujemy sobie :)

Luzik, ciężko mnie zdenerwować. Twój post był tak delikatny, że
nawet okiem nie mrugnąłem :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/