Re: Otwieranie laptopa

Autor: kano <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 19:56:53 MET DST
Message-ID: <cin5l5$jb4$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Bruno Ramone <ramones@op.pl> napisał(a):

> to jeste włąsnie podejście w naszym kraju. Po co płacić drugiemu. A
> zastanawiałeś się, że serwis to inwestycja w szkolenie, setki godzin
> nauki, prób, testów, ogólnie duża wiedza i doświadzenie. Że serwis to
> gwarancja jakości i odpowiedzialność?
> W cywilizowanych krajach szewca naprawia buty, krawiec szje lub robi
> poprawki a serwis komputerowy naprawia i ulepsza komputery. I to jest
> normalne. W pol;sce kazdy wie wszytsko najlepiej i umie sam wszytsko
> zrobić !!! Jetsesmy po prostu najbardziej uniwersalnym i hjajmądrzejszym
> narodem na świecie. Tylko dlaczego inne narody wodzą nas za noc i to my
> jesteśmy trzecim światem a nie oni ?
> Jak zrobisz coś sam i schranisz, to polecisz do serwisu i będziesz udawał
> niemca, że niby "samo się zepsuło" - to też polska mentalność.

Dzisiejszy serwis dla komputerow i laptopow, to nie tylko dawnego
typu "zaklad szewski" z mistrzem i czeladnikami, ale szybki i profesjonalny
serwis telefoniczny, internetowy. Najpowazniejsze firmy wiedza o tym
doskonale. Z szacunku do klienta oferuja bardzo szeroki zakres pomocy od
wskazowek przez telefon i internet dla zaawansowanych uzytkownikow i mniej
skompikowanch przypadkow, do napraw gwarancyjnych na miejscu. Nie zakladaja,
ze klient sam nic nie potrafi i moze byc tylko zrodlem dodatkowego zarobku.
Takie podejscie prezentuja firmy stosunkowo "swieze" na rynku i co ciekawe z
Dalekiego Wschodu. Wystarczy zobaczyc strone serwisowa IBM dla ich laptopow,
a sa to przynajmniej Mercedesy wsrod laptopow. Jest tam nie tylko dokladny
opis czesci z ich numerami inwentarzowymi (nie ma problemow z zamowieniem),
ale mozna rowniez przeczytac i obejrzec filmy jak wymienic rozne czesci
laptopow. Do tego mamy pewnosc, ze wymiana pokazanych tam czesci nie
spowoduje utraty gwarancji. Wsrod tych czesci sa nie tylko tak oczywiste jak
pamiec, czy drugi dysk, ale rowniez karty Mini-PCI, klawiatura, bateria
podtrzymujaca BIOS itp. Podobnie (nieco gorzej) u Della czy HP.
Pozdrowienia.

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Mon Sep 20 20:00:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 20 Sep 2004 - 20:51:21 MET DST