Re: Otwieranie laptopa

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 15:20:27 MET DST

Bruno Ramone napisał:

> I slusznie, bo komputery serwisuje się w serwisie a nie w domu.

Najgłupsza z terorii jaką dzisiaj przeczytałem.

> Stac cię na komputer a nie stac na serwis?

A po co płacić komuś, jeśli można samemu? Biegasz z każdą pierdułką
do serwisu?

> Mercedesa też masz i stoi bo nie masz na paliwo i OC ??? :-D

Faktycznie, trafiłeś z tym porównaniem jak kulą w płot. Dobrze
wiedzieć, że teraz paliwo tankuje się w serwisie. Zdradzisz mi
tylko tajemnicę: ile płacisz serwisantom za zatankowanie samochodu?
Może znalazłby się ktoś, kto tankowałby ci ten samochód taniej :-D

--
                        Pozdrawiam, Sniper