[Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: dr_Ab Michal <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 17:48:42 MET DST

Witam,

Pech chcial ze postanowilem dzis przesunąc rozmiar mojej systemowej partycji
w Partition Magic 8.0 kosztem drugiej 70 gigowej partycji. Zmniejszylem
drugą partycje do 69GB, pierwszą powiększyłem, dałem restart, zaczęło sie
przenosic i po kilku procentach nieoczekiwany restart kompa :/ No i teraz
nie mam tej duzej partycji... Musialem zainstalowac na nowo PM ale niestety
pokazuje mi ze ta druga partycja jest ale podpisuje ją jako typ: PqRP i moge
ją tylko sformatowac albo usunąć :(

Nie macie pomysłów czy da sie jakoś odzyskać tą partycje? NDD w dosie nie
widzi mi tak duzego dysku. Nie chce narazie nic ruszac, bo mialem sporo
ważnych rzeczy na tym dysku.

Pozdrawiam,
dr_Ab Michał