Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 18:15:33 MET DST

Użytkownik "dr_Ab Michal" <adres.w@stopce.pl> napisał w wiadomości
news:cihld9$gmd$1@atlantis.news.tpi.pl
> Witam,
>
> Pech chcial ze postanowilem dzis przesunąc rozmiar mojej systemowej
> partycji w Partition Magic 8.0 kosztem drugiej 70 gigowej partycji.
> Zmniejszylem drugą partycje do 69GB, pierwszą powiększyłem, dałem
> restart, zaczęło sie przenosic i po kilku procentach nieoczekiwany
> restart kompa :/ No i teraz nie mam tej duzej partycji... Musialem
> zainstalowac na nowo PM ale niestety pokazuje mi ze ta druga partycja

Ależ uparty jesteś. Już raz ci PM pomógł pozbyć się partycji, ale nie,
ty wolisz dać mu kolejną szansę ;-). Popatrz w archiwum, ile osób miało
podobne problemy z tym partition killerem, to się z niego szybko
wyleczysz.

Osobiście polecam BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com - gdzie nagłe restarty się po prostu
nie zdarzają. Albo podobny funkcjonalnie do PM Paragon Partition
Manager, w którym zaimplementowano zabezpieczenie przed utratą partycji
w przypadku nagłego przerwania przeprowadzanej operacji.

> jest ale podpisuje ją jako typ: PqRP i moge ją tylko sformatowac albo
> usunąć :(

Zmień typ tej partycji 3C na 07 (NTFS), 0C (FAT32) bądź 0F (extended) -
w zależności od tego, czym była oryginalnie.

> Nie macie pomysłów czy da sie jakoś odzyskać tą partycje? NDD w dosie
> nie widzi mi tak duzego dysku. Nie chce narazie nic ruszac, bo mialem
> sporo ważnych rzeczy na tym dysku.

A gdzie backup???

/odpowiadając zmień px na pl/