Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <rot13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Sun 19 Sep 2004 - 12:08:13 MET DST

Było piękne lato! Niestety- padający dnia sob 18. września 2004 17:48 deszcz
zatrzymał w domu dr_Ab Michal. Ten znów z nudów napisał:

> Musialem zainstalowac na nowo PM ale niestety
> pokazuje mi ze ta druga partycja jest ale podpisuje ją jako typ: PqRP i
> moge ją tylko sformatowac albo usunąć :(

Znajdź jakiś program do odzyskiwania danych, idź do kolegi, podepnij u niego
hdd. Zapuść program, co znajdzie to znajdzie. Reszta raczej poszła się
pasać. Potem formatujesz partycje do Twojego_systemu_plików i przegrywasz
tamte dane... Swoją drogą- czemu używałeś programu wysokiego ryzyka jakim
jest PM?;)

--
Pozdrawiam z Manarynki- marcus075
GG:3585538 | Jabber: m_karweta@jabber.autocom.pl