Re: [Pilne] Znikla mi partycja na dysku

Autor: Maciek <mac_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 18:52:55 MET DST

Moze to narzedzie pomoze ??? - mi kiedys po wywaleniu PM tez zniknela
partycja FAT32, program (a wlasciwie jego starsza wersja) odnalazl ja, mozna
bylo odczytac wszystkie dane a jak sie uparles to mozna bylo wygenerowac
dane do rekonstrukcji i ... naprawic uszkodzenie logiczne

http://bora-komp.pl/index.php3?dzial=1&aid=2&str=3

(chociaz z praktycznego doswiadczenia na 90% pomoze Ci zmiana identyfikatora
partycji z PM hidden na odpowiednia - FAT32???? czy NTFS??? - pewnie PM za
duzo zlego nie zrobil)