Re: 100 czy 85hz ?

Autor: g!b <gibson_at_space.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 01:06:50 MET DST

> Ja pracuję w 1280x1024@85Hz (monitor jak w SIG'u) po 6 - 8 godzin
dziennie,

Jak dla mnie to dosc malutkie to wszystko sie wydaje jak na moj 17" monitor
przy 1280*1024 (samsung 797DF)

> przy dość zmiennym oświetleniu. Na wzrok nie nażekam, problemów nie mam
> żadnych.

A ja chyba musze przebadac wzrok, bo po 5 latach uzytkowania komputera
zaczynam miec mgle przed oczami i brak ostrosci ;]

> Próbowałem sie przesiadać na 1024x768@100Hz, ale to za mała

Dla ta rozdziałka jest wystarczajaca, poniewaz nie uzywam go jako narzedzia
pracy dla grafika, glownie www, poczta, grupy, film, audio i czasami w cos
zagram ;]

> A różnica między 85Hz a 100Hz jest zauważalna.

Zgadza się ;]

pozdro. gib