Re: Wybór monitora

Autor: g!b <gibson_at_space.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 01:13:36 MET DST

Jesli samsunga, to tylko te dwa
- 797 DF (ktorego jestem posiadaczem) - cena ok 730-750zł
- 797 MB - cana ok 780zł

Dodam, ze dosc ciezko dostac te modele, gdyz nie trzymaja ich w sklepach na
pulkach i czesto bywa tak ze zamawiasz monitor, a oni dopiero przywioza go
za dzein lub dwa :/

Od niedawna posiadam 797DF, i jak do tej pory jestem z niego naprawde
zadowolony.
Obraz bardzo wyrazny, 1024*768@100hz dobre kolory, idealny do uzytkowania w
domu, swietnie nadaje sie do ogladania filmow, gdyz mozna bardzo dobrze
rozjasnic obraz (u mnie przy ogladaniu filmow mam 50% jasnosci obrazu, a tak
poza filmami ustawiam na 30%).
Jak do tej pory nie znalazlem czegos co by mi przeszkadzalo w tym modelu.
uwazam ze jest wart swojej ceny.
Jesli chodzi o LG, to osobiscie nie polecam.