Re: Asus Q-Fan

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 16:33:30 MET DST

> nie sadzisz, ze to jakies czary ?:))) jak moze byc taka sama temperatura
> przy takiej roznicy obrotow ? nie kazdy ma w kompie 10 innych coolerow
> ktore robia przeciag w kompie do tego stopnia zeby mozna bylo obnizyc
> obroty wentylatora na procku bez skutkow w postaci wiekszej temperatury
Może to dziwne, ale u mnie jak mam dodatkowy wentykl obudowy temp. procka
wiele się nie zmieniła, za to zmieniły sie obroty jego wentyla (sa na stałe
minimalne) - chyba dziwny jest pomiar temp, tak myslę.

> zakladajac, ze masz te inne wentylatory podlaczone pod plyte glowna ...
> q-fan to nie jest nowa technologia bezprzewodowej kontroli obrotow
> wentylatora ...:)
Na płycie asusa (p4pe) jest:
- gniazdo dla cpu fana
- gniazdo dla chasis fana
- gniazdo dla power fana
Wszystkie z monitoringiem obrotów, ale wydaje mi się, że QFan tylko procem
rządzi.

--
Mariusz