Re: Asus Q-Fan

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 15:59:31 MET DST

WaLker napisał(a):

> Potwierdzam. Q-fan jest super. Mam na plycie Asua P4P800-E Deluxe proca
> Prescott 3.0 na boxowym chłodzeniu. Przy wyłączonym q-fanie miałem 4600
> obrotów przy temperaturze ok 45c i hałas jak suszarka. Miałem już kupować
> jakiś coolerek. Ale po włączeniu q-fana przy tej samej temperaturze obroty
> spadły do 2800 i jest o wiele ciszej.

nie sadzisz, ze to jakies czary ?:))) jak moze byc taka sama temperatura
przy takiej roznicy obrotow ? nie kazdy ma w kompie 10 innych coolerow
ktore robia przeciag w kompie do tego stopnia zeby mozna bylo obnizyc
obroty wentylatora na procku bez skutkow w postaci wiekszej temperatury

> Poza tym q-fan steruje pozostałymi
> coolerami i ten najgłośniejszy (od proca) nie musi chodzić na maxa bez
> względu na temp.

zakladajac, ze masz te inne wentylatory podlaczone pod plyte glowna ...
q-fan to nie jest nowa technologia bezprzewodowej kontroli obrotow
wentylatora ...:)